Home Babes About

Category: Titty Tuesday

Titty Tuesday

Titty Tuesday

at work cranking away, so can’t really devote the enormous amount of time and effort i typically would into a proper titty tuesday post (ahem)… but here’s a little gem i stumbled across.

…and that, my friends, is really all you need on such a beautifoo day like this.

#MILF  #Funbags

3 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

the weather’s finally starting to turn, it’s nice and sunny outside, and the sweaters are finally coming off and being shoved into a closet somewhere… and that’s all i gotta say.

happy tuesday ;)

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

being that it’s tuesday just means we’re all one day removed from the mid-week hump… and if you ask me, that’s worth taking a moment to enjoy.

PS. they never get old ;)

2 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

i’ll usually try to post a handfoo of random boob shots, but damn… is nina looking particularly juicy on this mag cover or what?!

g’lord mang.

#gulp  #squeeze

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

these sure do look appetizing, especially on a cold day like this… i mean, if you’re gonna spend the day cooped up inside, might as well have something to play with right?

damn, looks like fun ;)

1 Comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

pretty busy at work, but there’s always time for a quickie…

…damn straight :)

#OhHellYeah

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

feel like it’s been non-stop running around since i woke up this morning… it’s pretty nice outside, and i’m thinking it’s the perfect time to take a little break and enjoy some of the… scenery.

nope, they’ll never get old ;)

2 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

nothing wrong with a little summer tease, right? ;)

speaking of teases, it was sunny and in the low 70’s yesterday… and holy shit, it was gorgeous outside!

#thumbsup

1 Comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

let’s be honest, the world would be a sadder place without ’em ;)

now if the weather would just hurry up and warm up a bit, we might go back to being continuously teased by them…

…right?

#ahem  #youknowit

2 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

nothing quite like a nice pair to help relieve some stress, right? ;)

#Funbags  #FuckYeah

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

there was a recent scientific study, and they found that playing and fondling a nice pair of tits decreased stress by upwards of 70%…

…or so i’ve heard.

#GoofyPolishGrin

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

spent most of the day in meetings, which kinda feels appropriate being that it’s all gloomy and raining here today… but i can’t complain too much, since i keep telling myself that at least it’s not snow or sleet — think it’s time to stretch, maybe top off a refill, and take a quick break.

almost makes my fingers twitch just thinking about it… as usual ;)

#grin  #sigh

1 Comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

time for some festive cheer on this beautifoo tuesday…

happy tuesday ;)

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

it’s a cold tuesday afternoon here, but at least it’s not snowing..! been in meetings half the day, and just switched gears to play around with some SVG animations before this monthly all-hands meeting i have to call into… gotta squeeze in some coding/play where i can, y’know? anywho, think it’s time for a quick break and maybe a starbucks run — kinda addicted to these damn doubleshots at the moment.

happy tuesday ;)

p.s. love working from home, mang.

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

it’s a cold and wet one here today, but overall hasn’t been a bad day at all… lots of meetings, but the company is good and the food today was great… so no complaints here really, but with that being said, i still think it’s time for a mid-afternoon break.

happy wet tuesday, mang!

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

had to get up early for a site release, it’s cold and rainy here, and i’m still waiting around on the HVAC guy to show up… throw in a handfoo of meetings, and yeah… been kind of a crappy day so far — think i need to make another run to wawa for some coffee, and maybe take a bit of a boobie break.

today’s feeling like monday, part 2…

#stretch  #sigh

update: yesssss! finally got heat back… man, it really is easy to take things for granted, y’know?

1 Comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

i dunno about you guys, but i could use a quick break to sit back… relax… and enjoy some nice… scenery.

two more days until the turkey is unleashed.

Leave a comment
Titty Tuesday

Titty Tuesday

i love going into work on tuesdays, and you wanna know why? because we usually have some pretty kickass lunch catered in… i mean, who doesn’t get excited when you’re sitting at your desk and suddenly smell the deliciously spicy aroma of an assortment of hot thai tickle your nose?

with that thought in mind, i think it’s time for a break.

#stretch  #yummy

3 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

well today turned out better than i thought it would, at least so far… probably because i’ve been avoiding any and all political talk/conversations all day long like it’s the damn plague — i’m sooooooo done and over it… which is why i think we should instead be thankfoo for what we have, tune out all the negative bullshit going on for at least a few moments, and enjoy some nice scenery.

happy voting tuesday!

2 Comments
Titty Tuesday

Titty Tuesday

woke up this morning and kinda felt like i had some weird post-halloween hangover or something… but after a shower, 2 execrin’s, and a starbucks doubleshot i was good to go… man, already feeling like this is just gonna be one of those weeks — perfect time to break for the bewbs.

….and a fine tuesday it is ;)

Leave a comment